Особливості менеджменту в організації паломницького туризму
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ I. ПОНЯТТЯ ПАЛОМНИЦЬКОГО ТУРИЗМУ.. 5
1.1 Види та форми паломницького туризму. 5
1.2 Центри релігійного паломництва. 7
РОЗДІЛ II.ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАЛОМНИЦЬКОГО ТУРИЗМУ.. 11
2.1. Філософський аспект паломницького туризму в Україні 11
2.2. Особливості менеджменту в організації паломницьких турів. 14
2.3. Найпопулярніші місця паломницького туризму. 18
2.3.1. Паломницький тур до Ізраїлю: хрещення у річці Йордан. 18
2.3.2. Всі дороги ведуть до Риму. 21
2.3.3. За благословінням до Іоанна Хрестителя (Болгарія-Туреччина) 25
2.3.4. Паломницький тур «Православне Закарпаття». 28
РОЗДІЛ III. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕЛІГІЙНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 30
3.1. Концепція розвитку релігійного туризму в Україні 30
3.2. Сегментація паломницького туристичного ринку. 33
ВИСНОВКИ.. 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 40
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.