Особливості фрустрації в юнацькому віці

Зміст

Вступ 

Розід І. Психологічні особливості юнацького віку      

1. 1. Юность як віковий етап психічного розвитку      

1. 2. Переживание фрустрації в юнацькому віці  

Розділ 2. Дослідження переживання фрустрації у юнацькому віці

2. 1. Хід дослідження, його методичні основи    

2. 2. Отримані дані і обговорення результатів     

Висновок    

Список літератури        

 

Вступ

Розвиток людини в період юності може йти декількома шляхами. Юність може бути бурхливою: пошуки сенсу життя, свого місця у цьому світі можуть стати особливо напруженими. Деякі старшокласники плавно і безперервно просуваються до переломного моменту життя, а потім відносно легко включаються в нову систему стосунків. Вони більше цікавляться загальноприйнятими цінностями, більшою мірою орієнтуються на оцінку оточення, авторитет дорослих. Можливі і різкі, стрибкоподібні зміни, які завдяки добре розвиненій саморегуляції не викликають складнощів в розвитку. Але усі хлопці через невеликий життєвий досвід відрізняються більшою глибиною переживань, ніж дорослі.

При переході від підліткового віку до юнацького відбувається зміна у відношенні до майбутнього: якщо підліток дивиться на майбутнє з позиції сьогодення, то хлопець дивиться на сьогодення з позиції майбутнього. Вибір професії і типу учбового закладу неминуче диференціює життєві шляхи хлопців і дівчат, закладає основу їх соціально-психологічних і індивідуально-психологічних відмінностей. Учбова діяльність стає учбово-професійною, реалізовуючою професійні і особові спрямування хлопців і дівчат

Провідне місце у старшокласників займають мотиви, пов'язані з самовизначенням і підготовкою до самостійного життя, з подальшою освітою і самоосвітою. Ці мотиви придбавають особовий сенс і стають значущими.

У юнацькому віці уперше серйозно встає питання про брак і сім'ю. Хлопці і дівчата починають вибирати собі партнера для майбутнього сімейного життя.

Усе вищеперелічене стає основою для сильних переживань, пов'язаних з опануванням своєї поведінки, своїми перспективами і, поки нехай невеликим, але вже наявним життєвим досвідом.

Ця курсова робота присвячена дослідженню особливостей фрустрації в юнацькому віці. Об'єктом роботи виступають психологічні аспекти юнацького вікового періоду. Предмет роботи - фрустрація в юнацькому віці. У цій роботі верифікується гіпотеза: юнацька емоційність є чинником, що впливає на особливості переживання фрустрації.

Мета курсової роботи: досліджувати особливості фрустрації в юнацькому віці. Мета конкретизується в наступних завданнях:

1)        Вивчити наукову літературу по обраній темі;

2)        Досліджувати особливості переживання фрустрації в юнацькому віці;

3)        Описати отримані дані і результати;

4)        Зробити необхідні висновки.

Розід І. Психологічні особливості юнацького віку

1. 1. Юность як віковий етап психічного розвитку

Юнацький вік - період життя людини між підлітковим віком і дорослістю. Психологи розходяться у визначенні вікових меж юності. У західній психології переважає традиція об'єднання отроцтва і юності у віковий період, званий періодом дорослішання, змістом якого і являється перехід від дитинства до дорослості, і межі якого можуть тягнутися від 12/14 до 25 років.

У вітчизняній науці юність визначається у межах 14 - 18 років і розглядається як самостійний період розвитку людини, його особи і індивідуальності.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні