Особливості внутрішнього середовища підприємств торгівлі і ресторанного господарства та вплив зовнішнього середовища на їх діяльність

Зміст

 

Вступ. 3

1. Характеристика внутрішнього середовища організації 5

1.1. Цілі всередині підприємства. 7

1.2. Структура, завдання та технологія як складові внутрішнього середовища  8

1.3. Працівники, як один з основних елементів внутрішнього середовища. 15

1.4. Ресурси організації 17

2. Фактори зовнішнього середовища прямої дії, їх характеристика. 20

2.1. Вплив споживачів, постачальників, конкурентів на діяльність організації 20

2.2. Органи державної влади, інфраструктура, профспілки, організації-сусіди як складові середовища прямої дії 25

3. Фактори зовнішнього середовища непрямої дії 29

3.1. Міжнародні події та оточення, НТП, політичні обставини, як фактори непрямої дії 29

3.2. Соціально-культурні обставини, рівень технології, міжнародні економічні відносини і їх характеристика. 32

4. Аналіз факторів внутрішнього середовища підприємств торгівлі та ресторанного господарства. 35

Висновки і пропозиції 45

Список використаної літератури. 47

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 47

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні