Особливості здійснення рекламної діяльності в Україні та за кордоном

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І. ПРАВОВІ ЗАСАДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 8

1.1 Поняття та принципи рекламної діяльності та її правове забезпечення. 8

1.2 Інформаційна політика держави в сфері реклами (історичні аспекти) 19

1.3 Організація державного управління рекламною діяльністю в Україні 29

РОЗДІЛ ІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС СУБ’ЄКТІВ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 33

2.1 Види суб’єктів рекламної діяльності за законодавством. 33

2.2 Реєстрація та ліцензування суб’єктів рекламної діяльності 38

2.3 Правове забезпечення господарювання суб’єктів рекламної діяльності 50

РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 69

3.1 Питання правового регулювання захисту суспільної моралі 69

3.2 Правові проблеми соціальної реклами та її відмежування від інших видів рекламної діяльності 75

3.3 Політична реклама та її нормативне врегулювання. 84

ВИСНОВКИ.. 91

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 96

ДОДАТОК А. ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК ЩОДО ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.. 101

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 105

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні