Підготовка сучасного менеджера

Зміст

 

Вступ

Підготовка менеджерів в різних країнах

Підготовка менеджерів в США

Бізнес-школи в Європі

Підготовка менеджерів на підприємстві

Модель сучасного менеджера

Висновок

Список використаної літератури

 

ВСТУП 

Широкий суспільний інтерес до менеджменту впродовж останніх років тісно пов'язаний з появою і розвитком шкіл бізнесу або шкіл менеджменту. Різноманітність в змісті програм бізнес-шкіл створює велику кількість проблем вибору у потенційних студентів. Звичайно усугубляє ці проблеми недолік достовірної інформації про якість тієї або іншої програми підготовки. Найбільш гостро це питання стоїть перед охочими одержати вищий і загальновизнаний в світі рівень менеджерської кваліфікації МВА (Master Business Administration). Сьогодні існує можливість одержати ступінь МВА в будь-якій країні миру. Але лідером науки управління, досліджень в області бізнесу і менеджменту є США. Тільки зареєстрованих, мали офіційний сертифікат Американської асамблеї університетських шкіл бізнесу, програм в області бізнесу і управління в Америці понад 1300, у тому числі 600 – це школи бізнесу, самостійно діючі в рамках багатопрофільних університетів. Більше 70 періодичних видань, понад 10 видавництв спеціалізуються на літературі по управлінню і бізнесу.

ПІДГОТОВКА МЕНЕДЖЕРІВ В РІЗНИХ КРАЇНАХ

Підготовка менеджерів в США.

Першими ступінь МВА одержали випускники бізнес школи Дортлеутського коледжу штату Нью-Хемпшир в 1901 р. Кваліфікація МВА швидко одержала визнання серед студентів і працедавців. Це зв'язано з тим, що дисципліни, що викладалися, були тісно пов'язані з потребами виробництва і ринку.

Система освіти по бізнесу і менеджменту, як і більшість інших спеціальностей, є в США триступінчатою. Після закінчення середньої школи, проучившися 4 роки в університеті або коледжі, можна одержати ступінь бакалавра. Далі слідує дворічна освіта за магістерськими програмами: «магістра ділового адміністрування» (МВА), «магістра науки управління» (MMS), «магістра міжнародного менеджменту» (MIM) і т

д.

Звичайно на магістерські програми поступають люди у віці 25-30 років, мають окрім ступеня бакалавра не менше 2-х років практичної роботи. Ступінь магістра, привласнюваний в результаті навчання, не є вченою. Цей ступінь швидше «професійна», говорить про те, що випускник, що одержав її, має не тільки теоретичні, але і практичні знання і навики в області бізнесу і менеджменту на основі розбору великої кількості управлінських ситуацій, участі в управлінських іграх, стажувань в крупних фірмах, за межею і т. п. Програми МВА – основні для шкіл бізнесу, особливо ведучих. Вони відрізняються високою інтенсивністю навчання і гарантують високу якість фахівців. За випускниками першої десятки шкіл бізнесу, що котируються, йде справжнє полювання. Гарвардська школа бізнесу вже багато років займає перше місце. Її постійний суперник – Стенфордська школа бізнесу. Ведучі місця займають Уортонська школа в Пенсільванії, Слоуновська школа в Массачусетському технологічному інституті, школа бізнесу Мічиганського університету і ін. Останнім часом широко розповсюджуються вечірні програми навчання за магістерськими програмами для керівників-практиків вищої ланки (Executive МВА).

Третьої ступенів навчання бізнесу і управлінню є програми, що ведуть до отримання ступеня доктора філософії (Ph. D. ). Вони передбачають 3-4 річне навчання з обов'язковим захистом дисертації і привласненням

1 2 3 4 5 6 7

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні