Планування та контроль маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ДП Пантера

Зміст


Вступ. 3

1. Планування та контроль маркетингової діяльності на підприємстві 6

1.1. Система планування маркетингової діяльності підприємства. 6

1.2. Послідовність розробки плану маркетингу. 11

1.3. Маркетинговий контроль. 18

2. Маркетингова діяльність на ДП ”Пантера” та її аналіз. 22

2.1. Коротка характеристика ДП “Пантера”. 22

2.2. Економічний аналіз виробничої і фінансової діяльності на підприємстві 23

2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві 33

2.3.1 Оцінка діяльності служби маркетингу. 33

2.3.2. Аналіз  товарної, цінової та комунікативної політики. 39

2.3.3. Аналіз основних конкурентів ДП “Пантера”. 45

3. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності на ДП “Пантера”. 49

3.1. Реорганізація  відділу маркетингу. 49

3.2. План рекламної кампанії фабрики. 51

Висновок. 56

Додатки. 60

 

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 65

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні