Помагазинні форми продажу товарів

Зміст

Вступ. 3

1. Позамагазинні форми продажу товарів, їх значення та умови функціонування  5

2. Організація дрібнороздрібної торгівлі, її ефективність. 10

3. Торгівля на ярмарках, виставках та базарах, особливості їх організації 18

4. Електронна торгівля, її особливості та ефективність. 22

5. Нові форми помагазинних продажів товарів. 26

Висновки і пропозиції 40

Список використаної літератури. 41

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 41

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні