Послуги, як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Зміст

Вступ. 3

1. Природа послуг, їх види та характер, їх види характер та значення в діяльності торговельного підприємства. 5

2. Види торговельних послуг, їх характеристика та особливості надання. 13

3. Створення сприятливих умов та стимулювання продажу послуг на торговельному підприємстві 25

4. Шляхи досягнення комерційного успіху щодо впровадження послуг на торговельному підприємстві 33

Висновки і пропозиції 43

Використана література. 45

Ціна: 190грн.
Кількість сторінок: 45

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні