Позиціонування товару на ринку

План

Вступ 

1. Вибір товару.    

2. Вибір цільового сегменту ринку.

3. Позиції конкурентів.  

4. Маркетингові заходи.

Висновок

 

Вступ

У даній роботі я б хотіла представити нову продукцію компанії «Пивоварний Завод Іркутська». Ця компанія достатньо успішно функціонує, продукція її відома і улюблена багатьом.

Внутрішні можливості фірми також ще не вичерпані. Крім того, накопичений прибуток дозволить зробити необхідні інвестиції для збільшення продажів. Це стосується і розширення виробництва, і поліпшення якості, і вкладення в здійснення комплексної маркетингової підтримки своїх нових торгових марок.

 

1. Вибір товару.

Як вже було сказано вище фірма планує випуск нових марок пива. І одній з перших вона планує випустити – пиво «Макарій».

1) Першим кроком в маркетинговому просуванні і позиціонуванні товару буде позиціонування самого підприємства-виробника. Відомо, що 66% споживачів пива віддають перевазі російські марки, при цьому також більшість вважають визначальним моментом при виборі пива якість і традиції

Але в теж час попередні дослідження показують, що багато іркутяне або не знають про пивзавод Іркутська, або склалося негативне або недовірче відношення до його продукції, її якості.

Тому у споживачів повинно складеться сприятливе відношення до Іркутськрму пивзаводу. Позиціонування повинне зробити завод відомим в області Іркутська, його продукцію впізнанною і помітною, а також потрібно добитися певних спонтанних асоціацій в свідомості споживачів. Через ті причини, що вони прихильні до російських марок, а основоположною вважають якість і традиції, то необхідно робити акцент саме на ці складові. Тобто способом позиціонування самого підприємства повинне бути позиціонування по атрибутах, якими будуть історія, традиції і якість.

2) «Макарій» - це не корпоративний бренд, оскільки його назва не перетинається з назвою самого підприємства, і більш того він не єдиний. Але все таки, на мій погляд, було б вдалим пов'язати дану марку з іміджем самого підприємства, що вже сформувався або формувався (на момент позиціонування мазкі). Так, щоб ТМ «Макарій» викликала ті ж позитивні асоціації, що і сам завод, тобто зробити акцент на якість, історію і традиції.

Таким чином, способом позиціонування пива «Макарій» є створення асоціації з конкретними характеристиками пива, тобто позиціонування по таких його атрибутам, як: смак, якість, традиції. Звичайно, багато виробників пива акцентують увагу на цих характеристиках, але ж саме вони є першорядними при виборі пива.

3) Необхідно вибрати слоган, який буде прівязаний до даної марки пива, наприклад: «Якість національних традицій», або «Якість багатовікової історії» і т. п.

 

2. Вибір цільового сегменту ринку.

 Перш за все необхідно виділити такий сегмент як чоловіки у віці від 35 років, доходи яких середні або навіть нижче середнього, вони найчастіше вважають за краще купувати пиво в рундуках, кіосках, на оптових ринках. Саме на них повинна орієнтуватися компанія при позиціонуванні даного товару.

 

3. Позиції конкурентів.

На ринку представлена продукція безлічі компаній, зокрема вітчизняні, ліцензійні

1 2 3 4 5

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні