Проблемно-ігрові ситуації у навчанні математики дітей дошкільного віку

ЗМІСТ

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МАТЕМАТИКИ  З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОБЛЕМНО-ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ.. 5

1.1. Особливості навчання математики дітей дошкільного віку. 5

1.2.  Створення проблемних ситуацій у процесі формування математичних уявлень як засіб розвитку логічного мислення у дошкільнят. 12

1.3. Роль гри в навчальному процесі математики дітей дошкільного віку. 16

РОЗДІЛ II. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ.. 22

2.1. Методика організації математичної діяльності дітей на основі використання розвиваючих ігор та проблемних ситуацій. 22

2.2. Експериментальне дослідження та аналіз його результатів. 28

ВИСНОВКИ.. 33

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 35

ДОДАТКИ.. 37

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 42

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні