Психодіагностика та психокорекція пізнавальних процесів дітей підліткового віку
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ.. 5
1.1. Формування „Я” концепції дитини підліткового віку. 5
1.2. Особливості навчальної діяльності та розумовий розвиток підлітка. 13
1.3. Розвиток пізнавальних процесів дітей підліткового віку. 20
РОЗДІЛ П. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ.. 44
ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ.. 44
2.1. Методики діагностики індивідуальних особливостей психіки підлітка. 44
2.2. Методики вивчення особливостей пам’яті. Дослідження особливостей короткочасної пам'яті 66
2.3. Методики вивчення мислення та особливостей його розвитку у підлітковому віці 81
ВИСНОВКИ.. 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 87
ДОДАТКИ.. 94
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.