Психологічні особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ.. 8
1.1. Теоретичні основи формування ціннісних орієнтацій особистості 8
1.2. Сутність поняття «ціннісні орієнтації» та їх роль у змісті освіти. 18
1.3 Вікові особливості молодших школярів у формуванні ціннісних орієнтацій 37
Висновки до розділу І 44
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.. 47
2.1. Організаційно-методичне забезпечення емпіричного вивчення ціннісних орієнтацій молодших школярів. 47
2.2 Соціологічне дослідження ціннісних орієнтацій дітей молодшого шкільного віку 57
Висновки до ІІ розділу. 69
РОЗДІЛ ІІІ. АКТИВНІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ КОРЕЛЯЦІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ.. 71
3.1. Організація проведення психокорекційної роботи. 71
3.2. Аналіз результатів ефективності корекційної роботи. 98
Висновки до ІІІ розділу. 100
РОЗДІЛ IV. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 102
4.1. Навчання, інструктажі та перевірка знань працівників з питань охорони праці 103
4.2. Класифікація надзвичайних ситуацій залежно від причин їх виникнення. 108
4.3. Тенденції і закономірності патогенезу системи ціннісних орієнтацій особистості 110
ВИСНОВКИ.. 115
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 118
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.