Психологічний аналіз сприйняття часу молодшими школярами
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні основи розвитку у дітей сприйняття часу як естетичного феномена в психолого-педагогічній і методичній літературі 7
1.1. Поняття «сприйняття часу» в психолого-педагогічній літературі 7
1.2 Вікові особливості сприйняття часу у дітей. 11
1.3. Значення гри в розвитку дітей. 13
1.4. Аналіз сучасних програм для шкільних освітніх програм. 16
Висновки до першого розділу. 19
Розділ 2. Психологічний аналіз умов розвитку у дітей молодшого шкільного віку фізичного, психічного і художнього сприйняття часу. 20
2.1 Діагностика розвитку сприйняття часу у дітей шкільного віку. 20
2.2 Особливості розвитку відчуття часу у дітей молодшого шкільного віку. 22
2.3 Система педагогічної роботи, направлена на розвиток сприйняття часу у дітей молодшого шкільного віку. 28
2.4. Динаміка розвитку сприйняття часу у дітей шкільного віку. 31
Висновок. 34
Список літератури. 35
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.