Регіональні друковані ЗМІ у виборчих кампаніях 2010 року в Україні - політико-технологічний аспект

Регіональні друковані ЗМІ у виборчих кампаніях 2010 року в Україні - політико-технологічний аспект (на прикладі Рівненської області)

ПЛАН

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ДРУКОВАНИХ ЗМІ НА ВИБОРЧІ КАМПАНІЇ. 7

1.1.Теоретичні аспекти висвітлення ролі інформаційних технологій у процесі виборчої боротьби. 7

1.2. Сучасні наукові підходи до визначення місця друкованих ЗМІ у виборчих процесах в Україні. 15

РОЗДІЛ 2. РІВНЕНСЬКІ ДРУКОВАНІ ЗМІ НА ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРАХ 2010 РОКУ. 26

2.1. Висвітлення президентських перегонів у рівненських ЗМІ. 26

2.2. Використання друкованих ЗМІ регіональними штабами кандидатів у президенти на Рівненщині. 35

РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ДРУКОВАНИХ ЗМІ ПІД ЧАС МІСЦЕВИХ ВИБОРІВ НА РІВНЕНЩИНІ У 2010 РОЦІ. 44

3.1. Місце рівненської обласної преси у виборчій кампанії до органів місцевого самоврядування восени 2010 року. 44

3.2. Регіональні друковані ЗМІ як арена політичної боротьби під час виборів до органів місцевого самоврядування на Рівненщині восени 2010 року. 49

РОЗДІЛ 4. ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. 53

4.1. Розслідування нещасних випадків у навчальному закладів. 53

4.2. Запобігання провокативних висловлювань у ЗМІ для зменшення суспільно-політичного напруження. 65

ВИСНОВКИ... 70

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 73

 

Ціна: 500грн.
Кількість сторінок: 80

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні