Рекламна діяльність ТЦ «Метро» та її ефективність

ЗМІСТ


ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОПТОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5

1.1. Функціонування оптової торгівлі в умовах ринкової економіки. 5

1.2. Значення рекламної діяльності для ефективної діяльності оптового підприємства  8

1.3. Рекламні засоби які використовуються в рекламній діяльності оптового підприємства. 12

РОЗДІЛ 2. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТЦ «МЕТРО» ТА ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ. 19

2.1. Організаційно-економічна характеристика ТЦ «Метро». 19

2.2 Планування та застосування рекламної діяльності ТЦ «Метро». 22

2.3 Ефективність рекламної діяльності ТЦ «Метро». 24

2.4. Напрямки підвищення ефективності рекламної діяльності ТЦ «Метро». 28

ВИСНОВОК.. 32

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА.. 34


Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 34

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні