Розробка системи маркетингових досліджень в організації (на прикладі ЗАТ „Завод „Технопривод”)
Зміст
Вступ
Розділ І. Теоретико - методологічні основи маркетингових досліджень
1.1. Cутъ маркетингових досліджень і їх видів
1.2. Організація і порядок проведення маркетингових досліджень
1.3.Роль маркетингових досліджень у здійсненні господарської діяльності підприємства в ринкових умовах господарювання
Розділ ІІ. Комплексний маркетинговий аналіз ринку продукйії підприємства ЗАТ “Завод “Технопривод”
2.1. Коротка характеристика підприємства та продукції, що ним виготовляється
2.2.Аналіз фінансово-господарського стану підприємства
2.3.Маркетинговий аналіз основних споживачів
2.4. Маркетинговий аналіз конкурентів
Розділ ІІІ. Система маркетингових досліджень фірми ЗАТ “Завод “Технопривод”
3.1. Дослідження навколишнього середовища фірми
3.2. Використання ринкових можливостей підприємства
3.3. Ідентифівкація маркетингових сегментів та вибір цільових ринків
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.