Сценарій - Математична зоряна година

Сценарій: “Математична зоряна година”.  

  1. Ми починаєм наше свято

Людей зібралося багато

Щоб веселитись і співати,

Про свято слово слід сказати

Пісня “Добрий день”

  1. Ти визнана царицею усіх наук

Потрібна нам завжди і всюди

Без математики ми нині як без рук

З тобою з казки дійсність творять люди.

  1. З тобою ми незримо ростемо

З тобою підкоряємо природу

Твої досягненнями віддаємо

На благо українського народу.

  1. Сьогодні ми зібрались тут, щоб показати свої знання у грі “Математична зоряна година”
  2. У грі братимуть участь учні 9 класу.
  3. До складу журі входять. . .
  4. Просимо шановне журі зайняти свої місця.
  5. Для привітання журі надаємо слово нашим учасницям.
  6. Повага вам судді!

Честь, шана журі.

Та тільки суворо ви нас не судіть

І смійтеся з того, що викличе сміх

Сміятися, кажуть, і суддям не гріх

Ми передаємо вам терези для зважування наших сил.

     Рахівницю для підрахунку очок!

Лупу, щоб краще могли побачити наші позитивні якості. І окуляри, щоб бали пильнували.

На випадок, коли ми зробимо щось не дуже вдало даруємо вам невидимі чорні окуляри!

Журі ви, наше компетентне!

Та хто ж не ласий на презенти!

А якщо в рух підуть ще й “зелененькі”

То ви вже наше журі дорогеньке.

10.  Ну мабуть вже час і змагання починати.

Ми б вітали цілий день, але у нас “Математична зоряна година”.

11. Розпочинаємо І тур.

12. Учасниці повинні дати правильні відповіді на поставлені питання.

Правильна відповідь оцінюється 1 балом.

Вікторина – 12 питань.

  1. Сума кутів трикутника дорівнює. .
  2. Периметр прямокутника дорівнює. . .
  3. Трикутник у якого всі сторони рівні називають. . .
  4. Дискримінант квадратного рівняння обчислюється за формулою. . .
  5. Назвіть сторони прямокутного трикутника.
  6. Скільки кг має 1 ц?
  7. Площа квадрата дорівнює. . .
  8. 22=4, 32=9. Чому дорівнює кут у квадраті?
  9. В одній родину два батька і два сина. Скільки це людей?

10. На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1 м один від одного. Утворився ряд завдовжки 25 м. скільки було учнів?

11. Підземна частина рослини і розв’язок рівняння.

12. Міра кута і міра температури.

12. Просимо передати свої відповіді журі.

13. Розпочинаємо ІІ тур.

А ось лото математичне

Завдання тут просте, практичне

Одні з вас графіки шукають

А інші тільки накладають

На функцію, що їм відповідають

1 2 3 4 5 6