Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона».
Сценарій позакласного заходу для 5 класу «Подорож історією Лондона».
Практична мета:
1) Удосконалювати навички спілкування за темою «Історія Лондона».
2) Формувати вміння усного мовлення під час драматизації англійською мовою.
Розвивальна мета:
Розвивати у учнів культуру спілкування під час драматизації.
Освітня мета:
Ознайомити учнів з історією Лондона.
Виховна мета:
Формувати і підтримувати у учнів зацікавленість історією Лондона.
Обладнання: карта стародавнього Лондона намальована заздалегідь учасниками вистави, сюжетні вставки до карти, картини з видами сучасного Лондона, костюми римлян, костюм пекаря, костюм короля, костюм привида, шкільні щоденники, диск з музикою «Бітлз», «чарівна» книга, картки з зображенням головних дат 11 століття, 1666 рік.
Діючі особи:
Учениця1,
Учениця2,
Учень 3,
3 Римлян,
Король Вільгельм Загарбник,
Громадяни ,
Сучасні лондонці,
Привід,
Пекар.
Початок.
Тихо звучить музика «Бітлз». Виходять дві учениці.
Учениця 1: Аню, мені так хочеться побувати в Лондоні. Побачити Королеву, Букінгемський палац та тауер.
Учениця 2: Христинко, всі завітні бажання здійснюються.
Уч. 1: Що ж мені треба зробити, щоб наблизити цей час?
Уч. 2: Ось тобі книга. Прочитай її, вона дуже цікава.
Уч. 1: Вона чарівна?
Уч. 2: Так… Читаючи її ти дізнаєшся багато цікавого.
Учениця 1 сідає в крісло і засинає. Звучить музика. Дівчинка відкриває очі і бачить трьох римлян.
Уч. 1:Who are you?
I Roman: We are the Romans.
Уч. 1: Where are you from?
II R. : We are from your book!
Уч. 1: And what are you doing here?
II R. : We want to travel through the history of London.
Уч. 1: I know about London too!
I R: Let’s travel together!
Уч
Частина I.
Учень 3: Do you know that many years ago London was called Londinium? The Romans gave these name. They came here from Rome.
I Roman: Look, Guys, What a great place to build a town!
II R: Yes, And there is the river. (учень вставляє річку в карту).
I IIR: Let’s name the river Thames and the town Londinium.
I R: Hey! We need a bridge over the river.
II R: Let’s build it! (учень вставляє міст в карту)
III R: Now our people can cross the river!
IR: Where will the people live?
IIR: There are no houses!
IIIR: We need them? Let’s build them! (учні вставляють в карту фігури дерев’яних будиночків).
Частина II
Учениця 2:It’s the 11th century. Something interesting is taking place. (Учениця тримає в руках дату – 11 століття)
Учениця 1: Yes. Now London is very important city. William the Conqueror went to England from France.
Виходять Король і громадяни.
William: This city is my now! I’m your king. I will rule England!
Citizen 1: We are not afraid of you! We don’t want you. Go home!
Citizen 2: We don’t give you the place to live in!
Will. : I build the palace!
Cit. 1: There is no need in it! There is no place to build it!
Will. ; This is my last word! I build the Tower! The white Tower of London. (вставляє в карту фігуру Тауера).
Cit. 2: Do it ! But we , the people of London, we hate you! Be afraid of us!
Король і громадяни уходять. Зявляються римлянє.
Частина III
I R. : Very interesting!
IIR. : So? People didn’t like William.
III R. : But all kings and queens of England have lived in London since that time.
I R. : Not only kings and queens… But also ghosts…
Звучить швидка мелодія. Вибігає привід. Учні стають перед декорацією, тримають в руках свої щоденники.
Ghost: Well, ho-ho-ho! Who’s the most naughty child here? Who doesn’t want