Змістовні теорії мотивації в менеджменті

План

Вступ. 2

1. Зміст поняття мотивації. 5

2.  Взаємозв’язок  потреб, спонукань, цілей і дій працівника в моделі процесу мотивації. 9

3. Сутність змістового підходу до мотивації. 13

3.1. Теорія “ієрархії потреб” А. Маслоу. 14

3.2.  Теорія  трьох потреб Девіда МакКлеланда. 16

3.3. Теорія “мотиваційної гігієни” Ф. Герцберга. 17

4. Теорія мотивації соціального вивчення. 19

Висновок. 21

Список використаної літератури. 25

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 25

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні