Специфіка телефонного консультування в соціальних службах

Зміст

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ТЕЛЕФОННОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ.. 7

1.1. Телефонне консультування в соціальних службах як проблема соціальної роботи  7

1.2. Задачі та  принципи телефонного консультування в соціальних службах. 18

1.3. Проблематика телефонного консультування в соціальних службах. 28

Висновки до першого розділу. 46

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СПЕЦИФІКИ ТЕЛЕФОННОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБАХ.. 48

2.1. Організація, проведення і аналіз констатуванього дослідження. 48

2.2.   Організація програми удосконалення схем  роботи з телефонного консультування  64

2.3. Аналіз нормативної-правової  бази телефонного консультування в соціальних службах. 68

Висновки до другого розділу. 77

ВИСНОВКИ.. 78

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 81

ДОДАТКИ.. 84

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 112

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні