Статистика торгівлі в Україні

Зміст

Вступ……………………………………………………………. . . . . . . . . . . 3

  1. 1.     Теоретична частина:

1. 1. Основи міжнародної статистики. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

1. 2. Кореляційне дослідження. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13

  1. 2.     Практична частина:

2. 1. Завдання №1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

2. 2. Завдання №2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20

2. 3. Завдання №3. . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28

2. 4. Завдання №4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

Висновок. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41

Список використаної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42

 

Вступ

Статистика як наука має справу з суттєвими ознаками, з показниками, які відображають суттєві сторони суспільного життя, суспільного виробництва. Разом з тим, кожний статистичний показник як об'єктивний статистичний факт, об'єктивна риса дійсності отримує відображення в процесі пізнання в статистичному показнику як в  особливому розумінні, особливій категорії. Найважливіше завдання статистики – забезпечити достовірність цього відображення.  

В системі економічних наук важливе місце належить статистичній науці в цілому і загальній теорії статистики зокрема. Вона розглядає основні поняття, категорії науки, методи вивчення соціально-економічних явищ, правила збирання й обробки статистичної інформації, методи аналізу. Все це безпосередньо використовується при розв’язанні будь-яких завдань соціально-економічної статистики. Тобто знання загальної теорії статистики мають першочергову можливість.

         В сучасному розумінні термін „статистика” має кілька значень:

  • Ø це дані  про масові явища і процеси, які відбуваються в суспільно-економічному житті країни.
  • Ø це діяльність статистичних органів, установ, організацій щодо збирання, обробки даних, які характеризують масові соціально-економічні явища і процеси.
  • Ø це предмет, який має свій предмет і метод.

         Статистика як суспільна наука вивчає стан і розвиток людського суспільства, включаючи матеріальні умови його життя, тобто суспільне виробництво. Але суспільство і суспільне виробництво є об'єктом вивчення багатьох наук: історичного матеріалізму, політичної економії, економічної географії, суспільствознавства, права, економіки галузей народного господарства і ін. Всі ці дисципліни, незважаючи на тісний зв'язок між собою, не повторюють одна одну, а мають свій зміст і свої методи.      

Предметом статистики як науки є вивчення розвитку та стану суспільства і матеріальних умов його життя. Ці ознаки називають – об’єктивними       статистичними показниками.

         Основні методи статистики:

  • Ø Метод масового статистичного спостереження;
  • Ø Метод зведення і групування;
  • Ø Метод узагальнення показників та дослідження часткових характеристик, явищ і процесів (метод абсолютних, середніх і відносних величин, методи побудови статистичних таблиць, діаграм, графіків, дисперсійний аналіз, аналіз з рядів розподілу, ряди динаміки, індексний метод, метод вивчення взаємозв’язку показників, факторний аналіз, вибірковий метод).

 

Метою  цієї роботи є:

  • закріплення теоретичних і практичних знань, набутих в ході вивчення окремих питань курсу.
  • оволодіння навичками самостійного розв’язання економічних завдань.

 

Завданням курсової роботи є:

  • дослідження організації статистики освіти Рівненської області;
  • проведення кореляційного аналізу залежностей ознак;
  • застосування на практиці теоретичних знань з питань зведення та групування статистичних даних, рядів динаміки, рядів розподілу, індексів.

Об’єктом цієї роботи є торгівля в Україні.

 

 

Теоретичне питання на тему:

Основи міжнародної статистики

         Основними складовими методу зовнішньоторго­вельної статистики є статистичне спостереження за явищами та процесами зовнішньоторговельної діяль­ності, оцінка, зведення, групування, а також аналіз та порівняння статистичних даних. Між складовими методу існує залежність, яка проявляється в послідов­ності виконання статистичної роботи. Отримання даних статистичного спостереження про розміри та поширеність фактів господарської діяльності у зовнішній торгівлі є попередньою умовою оцінки.

У системі державної статистики не менше третини всього обсягу робіт пов'язано з одержанням даних. За охопленням одиниць

1 2 3 4 5 6

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні