Ставлення Православ'я до алкоголю

Cтавлення Православ'я до алкоголю

  • Вступ
  • Вдавані протиріччя в тексті Біблії
  • Десять гірких грон п'янства
  • Наркотики й релігія. Християнське ставлення до проблеми
  • Виклик 90-х років. Реакція й позиція Церкви
  • Сучасна церковна практика й деструктивні секти
  • Роль Церкви в тверезницькому русі


Вступ

Людина, що вживає алкоголь, тютюн або інші наркотики, у глибині душі розуміє, що вона — людина гріховна. І як усяка гріховна людина, вона шукає виправдання своїй ваді. Як з'ясувалося, багато хто звик шукати виправдання своїм шкідливим звичкам у Православній вірі: «Як це — не пити? Ісус Христос воду у вино перетворив? Значить — наливай та пий! У церкві вином причащають? Значить — наливай та пий!. . » — от типові аргументи, які не тільки в точності не відповідають дійсності, але й підривають авторитет Церкви, є основами виникнення програм вживання спиртного і приводять до морального розтління кожної окремо взятої особистості й усього суспільства в цілому.

Православна Церква підтримує рух за народну тверезість, який розгортається на землях Святої Русі. Про це свідчить благословення, отримане Володимиром Георгійовичем Ждановим під час його візиту до Святопантелеймонівського монастиря (Православна монашеська республіка Афон, Греція).

Православ'я завжди категорично виступало проти п'янства. Однак останнім часом досить розповсюдженою стала думка, нібито Церква схвалює «культурне», «помірне» вживання алкоголю

Насправді це не так, оскільки священики, а особливо — святі отці Церкви, завжди намагалися повністю звільнити від гріховного прагнення до вина своїх духовних чад. Для християнина тверезість завжди була й залишається невід’ємною рисою характеру, що передається з покоління в покоління.

Сьогодні ми не бачимо, на жаль, щоб чада Православної Церкви — за рідкісним винятком — являли собою взірець тверезого життя. Тільки деякі архієреї та священики займають однозначно і твердо тверезу позицію, встановивши для себя законом повне утримання від спиртних «напоїв», закликаючи не тільки словом, а й власним прикладом своїх прихожан до тверезого життя. Тим не менш, кожен, у кого є щире бажання докопатися до істини в цьому питанні, має можливість переконатися на власні очі: Священне Предання радить утримуватися від будь-якого вживання алкоголю.

 

Вдавані протиріччя в тексті Біблії

. . . А як же рядки з Біблії, де прямо говориться, що вино — Божий дарунок? Як же відомі слова апостола Павла до Тимофія, де апостол прямо радить пити вино «заради користі для шлунка»? Нарешті, як бути з нездоланним аргументом захисників вина: перше чудо, зроблене Ісусом Христом — перетворення води у вино? Що може бути авторитетніше для християнина, ніж свідчення Самого Ісуса Христа? І в той же час будь-який розсудлива православна людина бачить масу прикладів того, як від вина страждають люди. Як примирити нездоланне протиріччя положень теорії, освячених найвищими авторитетами, із щоденною практикою, що свідчить про зворотне?

Тепер у нас є доказ того, що вино давнини й сучасне вино — зовсім не одне й те ж. Американський дослідник Біблії Самуэль Баккіокі пише, що чотири споріднених слова: vine в англійській, vinum — у латинській, oinos — у грецькій й уауin — у єврейській мовах історично вживалися для позначення виноградного соку, у тому числі броженого або того, що перебродив. У посиланнях на вино в

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні