Стимулювання продажу товарів в магазині
ПЛАН
Вступ. 3
1. Форми та методи стимулювання продажу товарів, їх значення та суть. 5
2. Засоби та заходи стимулювання продажу товарів на торгівельному підприємству, їх ефективність. 15
3. Аналіз продажу товарів на торгівельному підприємстві 19
4. Шляхи вдосконалення роботи комерційної служби торговельного підприємства щодо стимулювання продажу товарі 27
Висновки та пропозиції 43
Список використаної літератури. 45
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.