Стимулювання продажу товарів

Зміст

Вступ. 3

1. Стимулювання продажу товарів як засіб активізації продажу товарів. 5

2. Заходи і засоби стимулювання продажу товарів. 17

3. Форми та методи стимулювання продажу товарів, їх значення та суть. 21

4. Шляхи вдосконалення роботи торгового підприємства щодо стимулювання продажу товарів. 29

Висновки та пропозиції 38

Література. 40

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 40

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення