Сучасний стан журналістики США
План
Сучасний стан журналістики США 3Друкарські ЗМІ 5Радіо 6Телебачення 8Комунікації 11Використана література 15 Сучасний стан журналістики СШАСучасні американські мас-медіа справляють враження процвітання. Це виявляється перш за все в їх нескінченній множині і різноманітності і, можливо в ще більшому ступені, в їх справжній суспільній всемогутності. Могутня сила американських ЗМІ як «четвертій владі», що здійснює невсипущий контроль над державною владою, демонструється буквально щоденно, принаймні з часів «Уотергейту», коли політичні викриття в американських мас-медіа, перш за все в газетній пресі першої половини 1970 років, привели до звільнення від посади президента Никсона, хоча той протягом тривалого часу категорично відкидав ці викриття як «наклеп». Велику роль в імпічменті президента клінтона також зіграли засоби масової інформації країни. ЗМІ США повсякденно підтверджують на ділі сталий в країні погляд на них як на невсипущого вартового суспільної демократії, що бачить у вірному служінні суспільству свій вищий борг, свій щонайперший і постійний обов'язок. «Зобов'язання кожної газети по відношенню до суспільства полягають в тому, щоб прагнути до чесної і доступної подачі новин і сміливого виразу редакційної думки на підтримку фундаментальних принципів людської свободи і соціального прогресу», – писали М. і Э. Емері, і ці їх слова застосовні до будь-якого американського засобу масової інформації[1]. Преса країни, включаючи електронну, прагне до виявлення і постановки найбільш важливих і актуальних питань суспільного життя, висуваючи їх і рекомендуючи до порядку денного суспільства. ЗМІ постійно прагнуть при цьому, як до своєї вищої місії, до створення і підтримки в країні атмосфери плюралізму думок і в ім'я збереження цієї вищої засади демократії здійснюють захист права американців на політичне інакомислення, на існування політичної опозиції. Звичайно, неправомірно було б говорити про суцільну ейфорію в американському суспільстві з приводу положення і функціонування засобів масової інформації як друкарських, так і аудіовізуальних