Технологія зв’язків з громадськістю в соціальній роботі

ЗМІСТ

 

Вступ.. 3

Розділ 1. Зв’язки з громадськістю і соціальна реклама як соціальний інститут і діяльність.. 5

1.1. Служба зв'язків з громадськістю: сенс і необхідність. 5

1.2. Основні цілі служби зв'язків з громадськістю стосовно соціальних організацій  11

1.3. Досвід використання зв’язків із громадськістю та соціальної реклами в США та Великобританії. «Українські проблеми». 17

1.4. Інформаційно-комунікативна модель зв'язків з громадськістю.. 22

1.5. Роль ЗМІ в зв'язках з громадськістю.. 27

1.6. Психологія споживчих мотивів в соціальній рекламі 35

Розділ 2. Роль державного управління у формуванні громадської думки і в роботі PR.. 39

2.1. Технології оздоровлення національної самосвідомості 39

2.2. Засоби і методи PR в системі державної і муніципальної служби. 43

Висновок.. 47

Список літератури.. 50

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 50

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні