Технологія зв’язків з громадськістю в соціальній роботі
ЗМІСТ
Вступ.. 3
Розділ 1. Зв’язки з громадськістю і соціальна реклама як соціальний інститут і діяльність.. 5
1.1. Служба зв'язків з громадськістю: сенс і необхідність. 5
1.2. Основні цілі служби зв'язків з громадськістю стосовно соціальних організацій 11
1.3. Досвід використання зв’язків із громадськістю та соціальної реклами в США та Великобританії. «Українські проблеми». 17
1.4. Інформаційно-комунікативна модель зв'язків з громадськістю.. 22
1.5. Роль ЗМІ в зв'язках з громадськістю.. 27
1.6. Психологія споживчих мотивів в соціальній рекламі 35
Розділ 2. Роль державного управління у формуванні громадської думки і в роботі PR.. 39
2.1. Технології оздоровлення національної самосвідомості 39
2.2. Засоби і методи PR в системі державної і муніципальної служби. 43
Висновок.. 47
Список літератури.. 50
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.