Технології роботи з молоддю

Зміст 

Вступ 

Розділ I. Соціально-педагогічні аспекти роботи з молоддю з функціональними обмеженнями, щодо розвитку їх творчих здібностей та самореалізації як предмет вивчення        

1. 1 Поняття інвалідності

1. 2 Основні проблеми молодих інвалідів на шляху до самореалізації

1. 3 Роль громадського руху в реалізації творчого потенціалу людини з функціональними обмеженнями

1. 4 Система підтримки творчості дітей та молодих інвалідів державними структурами

1. 5 Сучасні технології роботи з молоддю з функціональними обмеженнями, щодо розвитку їх творчих здібностей та самореалізації    

Розділ II. Розвиток творчих здібностей та самореалізація молодих інвалідів засобами Інтернет    

2. 1 Зміст використання Інтернет-технологій при роботі з функціонально-обмеженою молоддю щодо реалізації творчих здібностей та самореалізації

2. 2 Практичне застосування Інтернет-технологій при роботі з функціонально-обмеженою молоддю та підтвердження наукової гіпотези

2. 3 Застосування Інтернет-технологій при роботі з функціонально-обмеженою молоддю щодо розвитку їх творчих здібностей та самореалізації       

Висновки

Список використаної літератури

Додатки 


Вступ 

На сучасному етапі становлення української державності, формування всіх сфер соціального життя, відродження культурно-історичного досвіду та традицій національного виховання на перший план постає проблема соціальної роботи з дітьми та молоддю. Діти і молодь є однією з продуктивних сил суспільства

В законодавстві зазначається, що це категорія населення  віком до 28 років. [3, стаття1]

Система соціальної роботи з молоддю в молодій державі почала формуватися після прийняття Декларації "Про загальні засади державної молодіжної політики в Україні", Закону України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні" . Створено соціальні служби для молоді, які діють в областях, містах України, прийнято відповідні соціально спрямовані  програми.

На сьогоднішній день в Україні соціальна робота з дітьми та молоддю є провідним завданням кількох міністерств, насамперед, Міністерства освіти, охорони здоров’я, молоді і спорту, соціального захисту населення, праці, культури і мистецтв, внутрішніх справ, які здійснюють різні напрями роботи з дітьми та молоддю у зв’язку із специфікою своєї діяльності.

Молоді люди особливо вразливі до несприятливих умов, тому що їхні потреби і проблеми є часто унікальними; вони виникають внаслідок швидкого росту і розвитку молодої людини. До того часу поки молода людина не знайде свого місця в житті, вона потребує матеріальної, моральної підтримки. Дорослі в міру своєї зайнятості не приділяють належної уваги дітям, а це призводить до погіршення психологічного здоров'я у все більшої кількості дітей та молоді. Особливо вразливою частиною молоді є інваліди, що гостро потребують підтримки та захисту.

Інвалідність, спричинена дефектом чи хворобою ставить людину в специфічні умови життєдіяльності: обмеження можливостей у пересуванні та комунікації, необхідність дотримання режиму, дієти, виконання різноманітних медичних рекомендацій, труднощі в реалізації професійної діяльності. Інвалідність викликає вторинні симптоми, що призводять до небажаних змін у соціальному та індивідуально-психологічному розвитку людини. Велику роль відіграє характер захворювання. Це стосується не тільки інвалідності з дитинства, а й набутої.

При важких формах інвалідності створюється

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні