Теоретико-методичні основи навчання учнів розвязувати задачі на знаходження невідомого компонента арифметичної дії

План

Вступ

І. Теоретико-методичні основи навчання учнів розв’язувати задачі.

1.1. Різна класифікація простих задач.

1.2. Етапи у методиці роботи та загальні прийоми роботи над задачею.

ІІ. Теоретико-методичні основи навчання учнів розв’язувати задачі на знаходження невідомого компонента арифметичної дії.

2.1. Задачі на знаходження невідомого доданка.

2.2. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного.

2.3. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

2.4. Задачі на знаходження невідомого множника.

2.5. Задачі на знаходження невідомого діленого.

2.6. Задачі на знаходження невідомого дільника.

ІІІ. Робота з простими задачами на знаходження невідомого компонента дій (з досвіду вчителів).

3.1. Труднощі, які виникають під час роботи з простими задачами на знаходження невідомого компонента арифметичної дії.

3.2. Тести, які можна запропонувати учням при формуванні вмінь розв’язувати задачі на знаходження невідомого компонента арифметичної дії.

Висновки.

Література.

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 45

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні