Удосконалення дiяльностi ВАТ Львiвський завод гiдромеханiчних передач на зовнiшнiх ринках збуту

ЗМІСТ 

1.Вступ

2.Теоретична частина

2.1. Роль і значення міжнародного маркетингу в системі менеджменту промислового підприємства

2.2. Методологічні основи організації міжнародного маркетингу

на промисловому підприємстві

2.3. Міжнародні маркетингові організації і їх діяльність

3.Аналітико-дослідницька частина

3.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ “Львівський завод

гідромеханічних передач”

3.2. Основні результати виробничо-господарської діяльності заводу за 2002р

3.3. Аналіз результатів зовнішньоекономічної діяльності ВАТ “ЛЗГМП”

3.4. Оцінка діючої організації міжнародного маркетингу на заводі

4.Проектна частина

4.1. Обгрунтування доцільності впровадження концепції

міжнародного маркетингу у ВАТ “ЛЗГМП”

4.2. Пропозиції щодо формування оргструктури управління міжнародним маркетингом на ЛЗГМП

4.3. Визначення конкурентоспроможності ЛЗГМП на зовнішніх ринках збуту

4.4. Розроблення заходів щодо удосконалення організації сервісного обслуговування продукції ВАТ “ЛЗГМП” за міжнародними правилами

5.Висновки та пропозиції

6.Список літератури

Ціна: 500грн.
Кількість сторінок: 68

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні