Удосконалення мотивації праці на прикладі виробничо-торгівельного підприємства

Зміст

  

Вступ. 3

Розділ 1. Мотивація праці, як фактор ефективного менеджменту. 6

1.1 Поняття мотивації 6

1.2 Моделі мотивації 9

1.2.1 Теорія ієрархії потреб Абрахама Маслоу. 10

1.2.2 Теорія ERG  Клейтона Альдерфера. 12

1.2.3 Теорія потреб Девіда МакКленда. 13

1.2.4 Теорія мотиваційної гігієни Фредеріка Герцберга. 14

1.2.5 Теорія очікувань В. Врума. 16

1.2.6 Теорія справедливості Стейсі Адамса. 17

1.2.7 Комплексна процесійна теорія Портера-Лаулера. 18

1.3 Методи мотивації персоналу, як інструмент управлінського впливу. 20

1.4 Формування мотиваційного механізму управління поведінкою людей. 24

1.5 Використання систем винагород в мотиваційному процесі 29

1.5.1 Ефект винагороди в організації 29

1.5.2 Проектування ефективних систем винагород. 30

1.5.3 Нові підходи до винагородження працівників. 30

Висновок до І розділу. 32

Розділ 2. Аналіз приватного підприємства виробничо – торгової фірми „Вільха”. 35

2.1  Загальний аналіз стану і розвитку підприємства. 35

2.1.1 Характеристика об’єкта дослідження. 35

2.1.2. Аналіз економічного стану підприємства. 37

2.2. Матеріально-технічні ресурси. 42

2.2.1 Основні виробничі фонди. 42

2.2.2. Оборотні виробничі фонди. 43

2.3. Фінансові ресурси. 43

2.3.1 SWOT – аналіз. 68

Висновки по 2 розділу. 94

Перелік посилань. 96

 

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 97

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні