Урок фізичної культури «рухливі ігри» у 4 класі

 

 

 

 

 

Урок фізичної культури «рухливі ігри» у 4 класі

 


Тема: Рухливі ігри.

Мета: Виховання інтересу до самостійних занять фізичними вправами, до уроків фізич­ної культури.

Завдання:

1. Виховання уміння займатися фізичними вправами самостійно.

2. Сприяння гармонійному розвитку учнів з допомогою фізичних вправ з футболу.

3. Сприяння розвитку фізичних якостей (швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей).

Місце проведення: спортзал ЗОШ І — III сту­пенів № 4.

Інвентар: м'ячі футбольні — 10—15 шт. , бас­кетбольні — 2 шт. , переносні ворота, футболь­на форма, фішки, кубики, турнірна таблиця, суддівські протоколи.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСтина (16 хв)

1. Шикування, привітання

30 с

Мета розповіді — сприяти виникненню у дітей мрії досягти успіхів у спорті, а також віри в те, що це можливо і в умовах невели­ких містечок і сіл. В інших регіо­нах за приклад беруть своїх спортсменів-земляків, спортивні колек­тиви і не обов'язково професійні. Головне, щоб на потрібний час во­ни були популярними, особливо серед дітей.

Наголосити, що серед них го­ловним є виховання на прикладі гравців «Волині» уміння займати­ся фізичними вправами самостій­но, тобто все виконувати, як вони

2. Коротка розповідь про те, як стати відомим спортсменом на прикладі всіма любимої футбольної команди «Волинь» м. Луцьк, багато гравців якої як і капітан збір­ної команди України з футболу А. Тимощук та олімпій­ський чемпіон В

Татарчук є вихідцями із волинських сіл і районних центрів.

Усі вони були такими самими учнями, дуже любили уроки фізкультури, тренувалися в секціях, спортивних школах, робили ранкову гімнастику, займалися різни­ми видами спорту, надаючи перевагу одному, дотриму­валися режиму дня і тому ще й вчилися на відмінно, а головне, багато займалися самостійно. Серед вас є ба­гато талановитих дітей і, якщо ви будете все робити, як вони, то зможете стати відомими спортсменами, мати­мете міцне здоров'я, будете сильними та витривалими.

Можливо саме ви, а не іноземці, допоможете «Воли­ні» виграти європейські кубки.

1 хв

30 с

3. Повідомлення завдань уроку

30 с

 

4. Стройові вправи

40 с

На місці

5. Біг у повільному темпі по колу з переходом на «хао­тичний» біг у квадратах

2 хв

Усі заняття починаються з роз­минки, яка в свою чергу починає­ться здебільшого з ходьби, повіль­ного бігу.

Величина квадрату приблизно 12x10м.

Хлопчики в одному квадраті, дів­чатка — в іншому.

Не торкатися один одного

6. Перешикування уступом на розрахунок 9, 6, 3

20 с

 

7. Загальнорозвивальні вправи:

4 хв

Далі виконують загальнорозвивальні вправи.

 

30 с

1. В. п. — стійка, ноги нарізно, руки на поясі: 1 — на­хил голови вперед; 2 — те саме, назад; 3 — те саме, лі­воруч; 4 — те саме, праворуч

5 — 6 разів

Спочатку для м'язів шиї і пле­чового пояса

2. В. п. — стійка, ноги нарізно, руки перед грудьми:

1 — поворот тулуба праворуч, ривком руки в сторони;

2 — в. п. ; 3 — 4 — те

1 2 3 4

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні