Уроки-запитань, як нова форма навчального процесу з фізики
Зміст
Вступ. 4
Розділ І. Форми організації навчальних занять з фізики. 8
1.1. Сучасний урок як організаційна форма навчання. 8
1.2. Класифікація уроків. 11
1.3. Інноваційні процеси в сучасній методиці навчання фізики. 18
1.4. Організація уроків фізики нових типів. 24
Висновки до І-го розділу. 37
Розділ ІІ. Уроки-запитань, як нова форма навчального процесу з фізики. 38
2.1. Проблема “пізнавальної активності” в теорії і практиці школи. 38
2.2. Розвиток пізнавальної активності шляхом складання учнями запитань на уроках фізики. 52
2.3. Роль і місце уроків-запитань в навчальному процесі 68
Висновки до ІІ-го розділу. 76
Розділ ІІІ. Використання уроків-запитань в практиці школи. 77
3.1. План-конспекти уроків-запитань з фізики та інформатики. 77
3.2. Результати педагогічного експерименту в 9-их класах з поглибленим вивченням фізики. 94
Висновки. 100
Література: 102
Додаток 1. 105
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.