Видатки бюджетних установ

План

Вступ.  

Видатки бюджетних установ.

Висновок.  

Література.  


Вступ 

  В наш час здійснюється реформування міжбюджетних відносин у напрямі децентралізації фінансових ресурсів та перехід на повне казначейське обслуговування бюджетів. Я в свою чергу, хочу більше уваги приділити проблемам обліку доходів та видатків бюджетної установи, порядку виконання кошторису доходів і видатків, казначейському виконанню бюджетів шляхом здійснення оплати рахунків бюджетних установ.

    Бюджетна установа - це установа, повністю чи переважно фінансована з державного або місцевого бюджету. До бюджетних установ належать органи управління, армія, суди, прокуратура, міліція, більшість установ соціально-культурної сфери, науки, освіти, охорони здоров'я.

   Тема доходів і видатків бюджетних установ є доволі складною, оскільки вводиться нова економічна класифікація (Постанова Верховної Ради України "Про структуру бюджетної класифікації України" від 12. 07. 96 р. №327/96-ВР, набрала чинності з 01. 01. 98 р. ; Наказ Міністерства фінансів України "Про запровадження нової бюджетної класифікації" від 03. 12

97 р. №265 із останніми змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів від 27. 12. 99 р. №314).

   Отже, виникає потреба в обговоренні теми обліку доходів і видатків бюджетних установ.

Видатки бюджетних установ

В сучасних умовах ринкових реформувань в  Україні виникає потреба у переосмисленні традиційно сформованих підходів до визначення цілей, завдань, принципів і механізму реалізації розподілу бюджетних видатків та детальному вивченні їх економічної сутності. Проблеми розвитку і вдосконалення методів мобілізації бюджетних ресурсів та ефективності бюджетного фінансування , як найважливіших інструментів державного впливу на стабілізацію економічного та соціального положення регіонів визнаються одним з найбільш актуальним  в українській науці і практиці.

За останні роки проблеми формування видаткової частини бюджету почали перебувати у центрі уваги науковців і органів державного управління. Мають місце численні науково-практичні дискусії щодо докорінного обґрунтування розподілу державних видатків, розробки ефективної методики спрямування бюджетних видатків на стабілізацію економіки та розвиток соціальної сфери.

Державні видатки, як економічна категорія, є грошовими відносинами з приводу розподілу та використання централізованих та децентралізованих фондів грошових ресурсів держави з метою фінансування загальнодержавних потреб соціально-економічного розвитку. Щодо визначення з Бюджетного кодексу, то воно звучить слідуючи чином: видатки – це кошти, що спрямовуються на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом, за винятком коштів на погашення основної суми боргу та повернення надміру сплачених до бюджету сум. У Кодексі наводиться також термін витрати бюджету, під яким слід розуміти видатки бюджету та кошти на погашення основної суми боргу.

   Видаткова частина державного бюджету характеризуються певними принципами на яких базується здійснення видатків:

1)   планування;

2)   деталізація видатків;

3)   безоплатність;

4)   безповоротність;

5)   цільове спрямування;

6)   ефективне використання коштів;

7)   постійний фінансовий контроль.

Розподіл видатків між місцевими бюджетами здійснюється на основі принципу субсидіарності з урахуванням критеріїв повноти надання послуги та наближення її до безпосереднього споживача. Відповідно до цих критеріїв види видатків поділяються на такі групи: 1) видатки на фінансування бюджетних установ та

1 2 3

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні