Використання ідей Г.М.Леушиної як основоположниці теоретико-множинного підходу у навчанні дошкільників математики

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні основи використання ідей Г.М.Леушиної як основоположниці теоретико-множинного підходу у навчанні дошкільників математики. 5

1.1. Вклад Г.М. Леушиної в розробку проблем математичного розвитку дітей дошкільного віку. 5

1.2. Розвиток  у дітей уявлень про множину за методикою Г.М.Леушиної 7

1.3. Роль різних аналізаторів в розвитку навичок рахунку і уявлень про множину  13

Розділ 2. Педагогічні умови розвитку математичних уявлень  про множину у дошкільників за методикою Г.М.Леушиної 19

2.1. Методика проведення занять з розвитку знань про множину в групі дітей 3-4 років  19

2.2. Організація занять з множинами в групі дітей п'ятого року життя. 31

2.3. Експериментальне дослідження рівня розвитку математичних знань у дітей дошкільного віку. 37

Висновки. 41

Список використаної літератури. 43

Додатки. 45

Ціна: 250грн.
Кількість сторінок: 45

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні