Використання засобів зорової наочності на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування доцільності використання засобів зорової наочності на середньому та старшому етапах навчання. 5
1.1 Психологічні передумови навчання іноземних мов засобами зорової наочності 5
1.2. Використання засобів навчання як важливого невід’ємного компоненту навчального процесу з іноземної мови. 7
Розділ 2. Методика формування іншомовної компетенції учнів за допомогою різних засобів зорової наочності 13
2.1 Використання наочних посібників у навчанні німецької мови. 13
2.2 Використання репродукцій картин та індивідуальний контроль за допомогою карток 15
2.3 Застосування опорних схем для вивчення німецької мови у середніх та старших класах. 23
2.4 Використання жестів та ляльок у вивченні німецької мови на середньому етапі 30
2.5 Кіно при вивченні іноземних мов (німецька мова) 35
Висновки. 41
Список використаної літератури. 43
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.