Вивчення і формування попиту населення в магазині
Зміст
Вступ. 3
1. Значення вивчення купівельного попиту в комерційній діяльності підприємства 5
2. Чинники, що впливають на формування попиту населення. 10
3. Методи вивчення купівельного попиту на торговому підприємстві 16
4. Використання матеріалів вивчення купівельного попиту в оперативній роботі торгового підприємства. 25
Висновки та пропозиції 32
Список літератури. 35
Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 35
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.