Внутрішньомагазинні засоби реклами та їх ефективність

План

Вступ. 3

1.Значення та необхідність застосування видів і засобів торговельної реклами. 6

2.Характеристика основних засобів друкованої реклами та їх застосування. 11

3.Коротка характеристика рекламної діяльності торговельного підприємства. 17

4.Аналіз ефективності застосування засобів реклами на торговельних підприємствах. 23

Висновок та пропозиції 29

Список літератури. 32

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 31

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні