Якість продукції та її вплив на ефективність виробництва та конкурентоспроможність підприємства

ЗМІСТ

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА СУТНІСТЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ, ЇЇ СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ В РИНКОВИХ УМОВАХ.. 5

1.1. Якість продукції як економічна категорія та об’єктивна необхідність її підвищення. 5

1.2. Стадії формування якості продукції. Фактори забезпечення випуску якісної продукції 7

1.3. Поняття системи управління якістю продукції 10

1.4. Основні проблеми забезпечення підвищення якості продукції вітчизняних підприємств та перспективи їх розв’язання. 14

РОЗДІЛ ІІ.  МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 18

2.1. Система показників якості продукції 18

2.2. Методи оцінювання якості продукції 25

2.3. Економічна оцінка ефективності підвищення якості продукції 27

РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНА АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПРОДУКЦІІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВАТ КрТЗ «КОНСТАР»). 32

3.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства. 32

3.2. Аналіз рівня якості продукції базового підприємства. 38

3.3. Напрями підвищення якості продукції аналізованого підприємства та їх економічна ефективність  42

ВИСНОВКИ.. 49

Додатки. 52

Додаток Б.. 54

Додаток А.. 55

Додаток Б.. 61

Додаток В.. 64

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 67

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 68

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні