Засоби зв'язку з клієнтами. Рекламні кампанії
РЕФЕРАТ
на тему:
Засоби зв'язку з клієнтами. Рекламні кампанії.
Для розробки плану рекламної кампанії необхідно:
— виявити цільовий ринок (сегмент ринку), вибраний салоном для активної діяльності;
— визначити проблеми, які спонукають провести рекламну кампанію і встановити ЇЇ мету;
— визначити витрати на проведення рекламної кампанії;
— з'ясувати, яку інформацію необхідно донести до потенційних клієнтів;
— визначити, які засоби зв'язку із потенційними або існуючими клієнтами можна використати;
— обрати ефективну рекламу;
— правильно організувати рекламну діяльність перукарського салону.
Мета рекламної кампанії:
1. Інформування потенційних клієнтів про відкриття нового салону і пропонованих послуг;
2. Стимулювання попиту, заохочення додаткової кількості клієнтів на випадок падіння рівня попиту на конкретні види послуг;
3. Розширення пропонованого асортименту послуг;
4. Введення послуг, у процесі надання яких застосовуються новітні технології чи матеріали;
5. Засвоєння нових форм обслуговування клієнтів;
6. Поява нових конкурентів, діяльність яких призведе до скорочення кількості клієнтів перукарні;
7. Стимулювання попиту в умовах різких перепадів його рівня на послуги протягом року та у випадках прояву сезонного попиту;
8. Удосконалення чи зміна іміджу перукарні.
Визначення витрат на проведення рекламної кампанії. При формуванні бюджету рекламної кампанії, необхідно враховувати такі фактори;
— рівень перукарського салону, його категорію: салон-люкс, салон-перукарня, перукарня;
— прибуток, який планується отримати;
— максимально наявні фінансові засоби для реклами салону;
— місце знаходження салону;
— потенційні клієнти;
— специфіку послуг, їх конкурентноздатність і «щільність» конкурентного середовища;
— стадію життєвого циклу салону, тобто відкриття нового салону чи реклама вже існуючого;
— передбачену ефективність тих чи інших рекламних заходів. Види реклами
1. Інформаційною, тобто звертаючись до потенційного клієнта, аргументовано інформує, переконує його, викладаючи докази у різних формах;
2. Іміджевою, коли в рекламному повідомлені міститься інформація, що формулює уявлення про престиж салону, якість пропонованих ним послуг. Повинна здійснити емоційно психологічний вплив, сприяти створенню позитивного ставлення клієнтів до салону;
3. Конкурентноздатною, яка містить інформацію про переваги наданих послуг порівняно з конкурентами;
4. Порівняльною, у якій порівнюються послуги одного чи декількох салонів такого ж класу за однією чи декількома характеристиками;
5. Стимулюючою — це коли реклама приваблює клієнта додатковими стимулами.
І. Засоби зв'язку з потенційними клієнтами
1. Зовнішня реклама — це один з ефективних видів рекламування послуг перукарні, який включає:
— вивіски, що одночасно є атрибутом фірми і елементом реклами, частиною її іміджу;
— оформлення фасаду, який повинен відповідати загальному стилю перукарні і створювати гарний настрій у клієнтів;
— «банери» у безпосередній близькості від розміщення перукарні чи на ній.
2. Поліграфічна реклама — це рекламні матеріали, які виконуються у таких формах;
— візитної картки салону із зображенням фірменної символіки;
— календарі;
— листівки для поштової реклами.
3. Пряма поштова реклама — рекламні матеріали, які пересилають безпосередньо потенційному клієнту.
4. Реклама у засобах масової інформації:
- в друкованих виданнях: (центральні чи місцеві газети, журнали);
— телевізійна;
—