Авторська телепрограма і глядацька соціологія - час і місце в ефірі, рейтинги

ЗМІСТ 

ВСТУП        3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АВТОРСЬКОЇ ТЕЛЕПРОГРАМИ     6

1.1. Сутність та еволюція авторської телепрограми    6

1.2. Авторський задум як основа створення телевізійної програми       11

РОЗДІЛ 2. АВТОРСЬКІ ТЕЛЕПРОГРАМИ ЯК НАПРЯМОК ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА         18

2.1. Авторські програми в контексті комерційного телебачення  18

2.2. Принцип персоніфікації як ключова складова поняття «авторське телебачення»: образ телевізійного ведучого         25

РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНОЖАНРОВИХ АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТБ  30

3.1. Глядацька соціологія авторських програм 30

3.2. Специфіка авторської арограми «Позаочі» з Юлією Литвиненко на каналі «Інтер»         33

ВИСНОВКИ        37

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ     41

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 41

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні