Авторська телепрограма і глядацька соціологія - час і місце в ефірі, рейтинги
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АВТОРСЬКОЇ ТЕЛЕПРОГРАМИ 6
1.1. Сутність та еволюція авторської телепрограми 6
1.2. Авторський задум як основа створення телевізійної програми 11
РОЗДІЛ 2. АВТОРСЬКІ ТЕЛЕПРОГРАМИ ЯК НАПРЯМОК ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА 18
2.1. Авторські програми в контексті комерційного телебачення 18
2.2. Принцип персоніфікації як ключова складова поняття «авторське телебачення»: образ телевізійного ведучого 25
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНОЖАНРОВИХ АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТБ 30
3.1. Глядацька соціологія авторських програм 30
3.2. Специфіка авторської арограми «Позаочі» з Юлією Литвиненко на каналі «Інтер» 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.