Бесіда як метод навчання на уроках у початкових класах
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ НАВЧАННЯ 5
1.1. Розвивальний потенціал бесіди як методу навчання у початковій школі 5
1.2. Види бесід та їх характеристика 11
1.3. Педагогічні вимоги до запитань учителя у процесі бесіди 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ ЯК МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 21
2.1. Виявлення рівнів навчальних досягнень учнів на початку експерименту 21
2.2. Методика використання бесіди, як ефективного методу навчання на уроках природознавства у початкових класах 24
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 39
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.