Дидактико-ігрові завдання як спосіб оптимізації занять з музичної літератури в ДМШ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Психолого-педагогічні засади оптимізації викладання музичної літератури в ДМШ 8
1.1. Теоретичні основи оптимізації навчального процесу 8
1.2. Оптимізація навчального процесу на заняттях музичної літератури ДМШ 21
1.3. Дидактико-ігрові завдання як форма та метод навчання 26
1.4. Використання дидактико-ігрових завдань на заняттях музичної літератури в ДМШ 37
Висновки до першого розділу 48
Розділ 2. Дидактико-ігрові завдання в ОПТИМІЗАЦІї Оптимізація викладання музичної літератури в ДМШ 50
2.1. Методика використання дидактико-ігрових завдань на уроках музичної літератури 50
2.2.Застосування дидактико-ігрових завдань на уроках музичної літератури 62
2.3. Результати експериментального дослідження 82
Висновки до другого розділу 94
Висновки 95
Список використаних джерел 98
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.