Дитяче дозвілля, як важливий компонент соціально-культурної практики
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИТЯЧОГО ДОЗВІЛЛЯ 5
1.1. Поняття, види, функції та принципи дозвіллєвої діяльності 5
1.2. Дитяче дозвілля в культурно-дозвіллєвій практиці 11
1.3. Особливості організації дозвілля дітей молодшого шкільного віку 14
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
2.1. Рівні сформованості дозвіллєвої культури молодших школярів 19
2.2. Методика використання фольклору, як засобу організації дозвілля дітей молодшого шкільного віку 23
2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи 29
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 37
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.