Друковані засоби масової інформації в Україні - перспективи і розвиток

ЗМІСТ

Вступ  4

Розділ 1. Теоретичні засади діяльності друкованих засобів масової інформації в Україні 8

1.1. Історія друкованих ЗМІ в України 8

1.2. Роль друкованих ЗМІ в сучасному суспільно-політичному просторі України  19

1.3. Двомовність українських друкованих ЗМІ в контексті мовної політики держави 31

Розділ 2. Сучасний стан та перспектив розвитку друкованих засобів масової інформації регіону (на прикладі Рівненщини) 39

2.1. Функціональне поле друкованих ЗМІ Рівненщини 39

2.2. Порівняльний аналіз редакційної політики обласного тижневика «ОГО» та обласної громадсько-політичної газети «Вісті Рівненщини» 50

2.3. Шляхи удосконалення діяльності сучасних регіональних ЗМІ 59

Висновки 69

Список використаної літератури та неопублікованих документів 75

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 83

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні