Формування орфографічної навички в процесі вивчення дієслова в початкових класах
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕНЯ ДІЄСЛОВА У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 5
1.1. Лінгводидактичні підходи до вивчення дієслова в початкових класах 5
1.2. Система формування правописних навичок в процесі вивчення граматичного матеріалу 9
РОЗДІЛ II. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 16
2.1 Аналіз проблеми дослідження в психолого-педагогічній та методичній літературі 16
2.1.1. Методи і прийоми вироблення навичок правопису дієслів у початковій школі 20
2.1.2. Види орфографічних вправ, методика їх виконання на уроках рідної мови 25
2.1.3 Використання сучасних засобів унаочнення з метою формування і закріплення навичок правильного письма дієслів 32
2.2. Робота з підручником як ефективний засіб вивчення дієслова 36
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 45
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.