Формування у молодших школярів вмінь розв'язувати задачі на спільну роботу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ 5
1.1. Поняття та класифікація сюжетних задач у початковому курсі математики 5
1.2. Сутність та структура процесу розв’язування задач 9
1.3. Задачі на процеси в курсі початкової математики 14
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТИПОВІ ЗАДАЧІ НА ПРОЦЕСИ 19
2.1. Методика навчання розв’язування задач на спільну роботу 19
2.3. Задачі на спільну роботу в 4-му класі 31
2.4. Розробки уроків математики під час проходження виробничої практики 44
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 56
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.