Імідж ділової людини

План:

 

1. Упевненість у собі.

2. Роль кольору в створенні іміджу.

3. Схожі за значенням терміни.

 

 

Імідж ділової людини

Упевненість в собі

 Люди формують свою думку про вас протягом перших п'ятнадцяти секунд, кинувши побіжний погляд ще до того, як ви вимовили перше слово. Якщо ваша зовнішність приваблива, то ви можете схилити співбесідника на свою сторону до початку бесіди.

 Так само можна відштовхнути від себе людей, якщо ваш зовнішній вигляд, скажемо м'яко, не справляє належного враження.

 Проте просто мати привабливу зовнішність явно недостатньо. Необхідно, щоб ви відчували себе комфортно, і ваша упевненість передавалася іншим. Якщо ви знаєте, що чудово одягнені, чудово причесали, знаходитеся в прекрасній фізичній формі, то ви будете прямо-таки випромінювати упевненість в собі.

 Але свої зусилля треба витрачати не стільки на те, щоб справити враження на персон протилежної статі, скільки на те, щоб улещувати самого себе, підвищити власну самооцінку. Тобто ви самі повинні отримувати задоволення від свого зовнішнього вигляду.

 І пам'ятаєте: тон всьому дню ви задаєте під час ранкового ритуалу, коли вибираєте одяг з вашого гардероба. Позитивні емоції здатні виявитися тим «підйомником», який допоможе вам діяти успішно; негативні «придавлять» вас, запустивши сумніви, які в результаті, швидше за все, приведуть до невдачі

 Оскільки ділова людина за родом своєї діяльності вимушена бути на завжди виду, то зобов'язаний в будь-якій ситуації виглядати гідно, зберігаючи цілковиту упевненість в собі. Він завжди повинен відчувати себе «добре упакованим» і не сумніватися в тому, що його підготовка знаходиться на належному рівні.

 Слід зазначити що «класичний стиль» завжди говорить про добрий смак його володаря. Простий стриманий одяг — підтримка для вас. До того ж, вона дозволяє співбесідникові бачити саме вас, а не те, що на вас надіте. Таким чинов ви ненав'язливо виражаєте свою індивідуальність, адже манера одягатися досить багато розповідає про вас: про освіту, про те, що ви є і до чого прагнете.

 Ви можете одягатися достатньо консервативно і просто, але при цьому використовувати дрібні деталі, які ненав'язливо підкреслять вашу індивідуальність.

 Якщо ви упевнені в тому, що ваш одяг працює на вас і відповідає вашому образу, то можете абсолютно забути про неї, зосередившись тільки на своїй роботі. От чому перший розділ книги присвячений зовнішньому вигляду.

 

Роль кольору в створенні іміджу

 Отже, перше, про що ви повинні подумати, — це імідж. Який він? Адже імідж — портрет вашої особи, покликаний надати емоційну і психологічну дію на співбесідника в цілях досягнення поставленої вами мети. У будь-якому іміджі головне — щоб він чітко відрізнявся від іміджу інших людей, причому в кращу сторону. І ті, що оточують повинні бачити цю різницю.

 Для створення потрібного образу слід відібрати найпривабливіші риси вашої особи, уникати демонстрації її негативних якостей і зайвих деталей.

 Але не забувайте, що в іміджі ділової людини головне — це природність, доброзичливість і надійність. При спілкуванні з людьми не допускайте прояву напруженості, уникайте нервових і зайвих жестів, виразу відчуженості або, навпаки, неприродного інтересу або байдужості.

 Починаючи будувати свій імідж, не забудьте подумати про колір вашого костюма, оскільки колірна палітра надає на нас дуже

1 2 3 4 5

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні