Індивідуальний підхід до дітей у процесі формування математичних уявлень у сучасних умовах роботи ДНЗ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ 5
1.1. Сучасні підходи до проблеми математичного розвитку дошкільників 5
1.2. Індивідуально-диференційований підхід до навчання дітей в умовах дошкільного закладу 10
1.3. Використання ігрових прийомів для формування елементарних математичних уявлень в дитячому садку 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТАМ МАТЕМАТИКИ 22
2.1. Дослідження індивідуально-типологічних особливостей дошкільників 22
2.2. Методи та прийоми забезпечення індивідуально-диференційованого підходу у навчанні дітей математики 29
2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 44
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.