Інформаційна організація Reuters

План 

1. Фінансова інформація в системі Reuters.  

2. Системи відображення інформації в Reuters.  

3. Укладення угод у системі Reuters.  

4. Технічний аналіз у системі Reuters.   

 

Інформаційна організація «Reuters» є світовим лідером у галузі надання новин, фінансової інформації та засобів технічного аналізу. Її клієнти можуть використовувати останні досягнення електроніки для отримання і поширення інформації, її аналізу та використання в торгівлі (рис. 1).

Технологія та досить значні ресурси Reuters повною мірою використовуються банками, брокерськими конторами та іншими споживачами на фінансових і ділових ринках. У будь-який момент можна отримати новини та котировки цін майже на 300 000 терміналах Reuters (Reuter Terminals), що об’єднані за допомогою глобальної супутникової комунікаційної мережі

Інший бік діяль­ності агентства Reuters — це надання новин засобам масової інформації в усьому світі. 1998 року річний обіг Reuters становив 3032 мільйони фунтів стерлінгів, а прибуток — 580 мільйонів фунтів стерлінгів. Reuters має офіси в 216 містах 157 країн світу, де працюють більш 16 000 співробітників, а також володіє найбіль­шою у світі приватною комунікаційною мережею, що усе більше переводиться на технології Інтернету. Нині вже відкрито представництва агентства Reuters у Москві, Санкт-Петербурзі, Києві та інших містах країн СНД.  

Використання комп’ютерної техніки та нових інформаційних технологій докорінно змінило роботу агентства Reuters та її інформаційні продукти. Коли 1971 року основні промислові держави Заходу домовились про гнучкіше валютне регулювання, відійшовши від Бретонвудської угоди, то агентство Reuters розробило інформаційну мережу для обслуговування грошових рин­ків — Reuters Monitor. За допомогою цієї системи передплатники дістали змогу отримувати на відеотермінали котировки банків­ських валютних торгів з інтервалом у кілька секунд. Пізніше з’явились і додаткові можливості отримання новин й котировок з інших фінансових ринків.

Зараз Reuters продовжує дотримуватись перспективних напрямів щодо нетрадиційних технологій, зберігаючи за собою лідерство практично в усіх галузях діяльності. Спектр продуктів і послуг цього агентства постійно розширюється разом з активним використанням можливостей засобів мультимедіа. Для забезпечення своїх послуг агентство Reuters створило досить поширені у світі приватні супутникову та кабельну комунікаційні мережі.

Агентство збирає новини та інформацію про ціни і надсилає її клієнтам. Послуги агентства можна умовно поділити на чотири групи:

а) фінанси та бізнес: клієнти (банки, брокери, інвестори, керів­ники підприємств різних галузей — усі ті, кому потрібна інформація щодо курсів валют, котировок цінних паперів та інших фінансових інструментів) отримують і аналізують повідомлення про новини та рух цін на світових ринках;

б) укладення угод: клієнти (ті, що названі вище) здійснюють валютні операції та укладають угоди з ф’ючерсами, опціонами та цінними паперами безпосередньо з терміналів Reuters;

в) новини: співробітники засобів масової інформації (газет, журналів, радіо та телебачення) готують замітки, репортажі та випуски новин, використовують інформацію про події у світі — тексти, фотографії, відеоматеріали та графіку, що надаються агент­ством Reuters (рис. 2);

г) телебачення: телебачення Reuters

1 2 3 4 5

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні