Інформаційна політика щодо ЗМІ Великобританії та Росії
Зміст
Вступ.
Розділ І. Загальні закономірності розвитку ЗМІ
1. 1. Основні тенденції формування і функціонування сучасних засобів масової інформації
1. 2. Сутнісні характеристики ЗМІ
Розділ ІІ. Система державної політики щодо ЗМІ в Великобританії та Росії
2. 1. Особливості державної політики регулювання діяльності ЗМІ у Великобританії
2. 2. Особливості державної політики регулювання діяльності ЗМІ у Росії
Висновки.
Перелік використаної літератури.
Додатки.
Вступ
Засоби масової інформації являють собою важливий інструмент впливу на суспільну свідомість громадськості. Засоби масової інформації являють собою складний соціальний інститут, що містить у собі різноманітні елементи, призначені для виконання, в першу чергу, завдань інформування населення про ті чи інші події та явища.
Сучасний світ характеризується загальним зростанням ролі інформації та інформаційно-комунікаційних технологій. Характерною особливістю буття людської цивілізації у постіндустріальну, або, як її ще називають, інформаційну, еру є кардинальна переоцінка ролі та значення інформації у житті людства
Метою даної роботи є дослідження теоретичних основ формування державної політики в сфері регулювання функціонування засобів масової інформації.
Об’єктом даного дослідження є засоби масової інформації Великобританії та Росії.
Предметом даного дослідження є особливості здійснення державного регулювання в сфері засоби масової інформації.
Головними завданнями дослідження є:
- Визначити теоретичні основи діяльності засобів масової інформації у сучасному суспільстві.
- Встановити особливості формулювання та реалізації державної політики в сфері засобів масової інформації у Великобританії та Росії.
- Встановити особливості функціонування системи державної політики у сфері ЗМІ.
Розділ І. Загальні закономірності розвитку ЗМІ
1. 1. Основні тенденції формування і функціонування сучасних засобів масової інформації
Засоби масової інформації – це специфічний соціальний інститут, який включає в себе систему друкованих видань, радіо-, теле-, відео- та кіно хронікальних програм та інших форм періодичного поширення масової інформації.
Під засобами масової інформації розуміють комплексний суспільний інститут, що охоплює систему друкованих видань, радіо-, теле-, відео програм, кіно хронікальних програм та інших форм періодичного поширення інформації.
Оскільки засоби масової інформації, як правило, є одним із головних чинників, за допомогою яких формується громадська думка, використання їх як інструмента PR є надзвичайно ефективним.
У більшості країн зменшується вплив масової, бульварної преси, у всякому разі бульварної щоденної газети. Більше стає якісних газет, розрахованих на більш утворені кола населення. Це зв'язано з декількома причинами і насамперед зі зміною соціального статусу багатьох груп у суспільстві, зі зростанням ролі так званих білих комірців, що віддають перевагу серйозну у всіх відносинах пресові. У той же час сама